Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzie public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami PR. Omówiono w niej:
* istotę PR jako procesu komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem,
* zarządzanie PR,
* cele PR oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania,
* formy oraz zakres narzędzi PR stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii o psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
* istotę PR jako procesu komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem,
* zarządzanie PR,
* cele PR oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania,
* formy oraz zakres narzędzi PR stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii o psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
Szczegóły
Tytuł: Public RelationsPodtytuł: Strategie firm międzynarodowych w Polsce
Autor: Żbikowska Agnieszka
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815597
ISBN: 8320815592
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 176
Format: 15x21cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Cudowny Kinemo
Rosyjska myśl filmowa
Rosyjska myśl filmowa
słowo/obraz terytoria
Moje konie, moi nauczyciele
Galaktyka
Dramaty III
Inwestycje