Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylu- sprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.
Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.
Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.
Szczegóły
Tytuł: Public Relations Teoria praktyka perspektywyAutor: Rozwadowska Barbara
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388607264
ISBN: 838860726X
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 394
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.515 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dyscyplina
Zysk i S-ka
Nowa kodyfikacja prawa karnego Tom XVI
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Putin Człowiek bez twarzy
Prószyński i S-ka
NIe ma jednej Rosji
Literackie
Zwodniczy punkt
Sonia Draga