Public Relations Teoria praktyka perspektywy

Studio Emka

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,50 PLN
Nasza cena
24,98 PLN



Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylu- sprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.
Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.


Szczegóły

Tytuł: Public Relations Teoria praktyka perspektywy
Autor: Rozwadowska Barbara
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388607264
ISBN: 838860726X
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 394
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.515 kg

Recenzje