Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów?
Szczegóły
Tytuł: Marketing internetowy dla żółtodziobówAutor: EAGER BILL, McCALL CATHY
Wydawnictwo: Rebis
Seria: DLA ŻËŁTODZIOBËW
Kod paskowy: 9788373012370
ISBN: 8373012370
Tłumacz: Machowski Micha
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 368
Format: 187x231
Oprawa: Miękka
Waga: 0.71 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mini słownik angielsko-polski, polsko-angielski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ugi
Czarne
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw Podstawy teorii
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mildred Pierce
C&T
Gdańsk z góry
Millenium Media