Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów
Teoria i praktyka

Universitas

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 13.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
33,67 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Bohaterami tej książki, napisanej żywym publicystycznym językiem, są rzecznicy prasowi. Czytelnik znajdzie tutaj dziesiątki przykładów udanych i nieudanych rzecznikowskich przedsięwzięć, a także ponad sto pytań i zagadnień do dyskusji, co ma być w zamiarze autora (byłego dziennikarza i rzecznika prasowego) zaproszeniem do debaty nad rolą, rangą i kondycją rzecznictwa prasowego na arenie współczesnych działań komunikacyjnych. Książka jest podręcznikiem dla adeptów profesji medialnych (studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników profesjonalnych szkoleń i kursów, doktorantów), a zarazem poradnikiem dla czynnych rzeczników, szczególnie tych z krótszym stażem w zawodzie. Pozycja będzie ciekawa również dla ludzi mediów, którzy po jej lekturze z całą pewnością inaczej spojrzą na współpracujących z nimi rzeczników.

Szczegóły

Tytuł: Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów
Podtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Gajdka Krzysztof
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324222285
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.34 kg

Recenzje