Sport w mediach

Elipsa

  • Rok wydania: 2013
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
46,20 PLN
Nasza cena
39,85 PLN
Oszczędzasz 14%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Polsce i na Ukrainie oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Jest to również owoc wspólnej konferencji zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa w ramach corocznego cyklu „Warszawskie Dni Medialne", w dniach 9-10 maja 2012 roku.

Problematyka podjęta w pracy dotyczy jednak kwestii bardziej ogólnych, znacznie przekraczających zagadnienia wiążące się z piłką nożną czy ideą olimpizmu. Wielość i różnorodność dyscyplin sportowych, a także rozmaitość tematów łączących świat sportu i mediów wymagały pogłębionej refleksji naukowej. Ogromne znaczenie sportu w kulturze popularnej nie byłoby przecież możliwe bez udziału mediów, za pośrednictwem których miliony kibiców mogą uczestniczyć w meczach, turniejach i rozgrywkach. Wybitni sportowcy stają się gwiazdami mediów i dzięki nim zyskują ogromną popularność. W dzisiejszych czasach trudno więc sobie wyobrazić sport bez mediów, i media bez sportu.


Szczegóły

Tytuł: Sport w mediach
Podtytuł:

Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788371519444
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 540
Oprawa: miękka
Waga: 0.88 kg

Recenzje