Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

UMCS

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,70 PLN
Nasza cena
30,80 PLN



Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.

Szczegóły

Tytuł: Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842874
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 326
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg

Recenzje