Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.
Szczegóły
Tytuł: Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relationsWydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842874
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 326
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ptasiek
Rebis
Na zakręcie
Albatros
Innowacyjna bankowość internetowa
Wolters Kluwer
Sklepik z Niespodzianką Lidka
Nasza Księgarnia
Ostatnia piosenka
Albatros
Toskańska róża
Albatros
Puder i pył
MG
Pamiętnik
Albatros