Pedagogika potrzebuje innowacji dla edukacji. Ale potrzebuje także rozmaitych koncepcji teoretycznych, które będą nie tylko naturalną kontynuacją minionego stulecia w ich interpretowaniu, lecz jednocześnie będą "żądać" zmiany, gdy w głowach wielu wiek XX ciągle jeszcze się nie skończył; będą "żądać" radykalnego wyjścia poza horyzont zastanego. Jest jakimś paradoksem, że myślenie o innowacjach słabło i stawało się coraz mniej... innowacyjne! Praca Pani Profesor Beaty Przyborowskiej niesie /zawiera taką twórczą zmianę; może nawet radykalną zmianę Dotyczy ona innowacji w perspektywie integralnej, która wychodzi od: mapy AQAL i w sposób przekonywujący wymusza czytanie/widzenie owych procesów w czterech kwadrantach łącznie. To jest droga nowego - innego - twórczego.
Z recenzji prof. dr hab. Ryszarda Łukaszewicza
Beata Przyborowska podjęła się zadania użytecznej teoretycznie, metodologicznie i praktycznie próby określenia podstaw pedagogiki innowacyjności, ku temu wiodła ją droga gruntownej współczesnej analizy uwarunkowań i perspektyw innowacyjności (...). Autorka dobrze wprowadza czytelnika w zagadnienia innowacyjnej funkcji pedagogiki, pedagogii innowacyjnych, poznawczych i praktycznych podejść do innowacji i do dotychczasowego dorobku w dziedzinie refleksji nad innowatyką pedagogiczną, próbuje określić status pedagogiki innowacyjności.
Z recenzji prof. dr hab. Stanisława Palk
Szczegóły
Tytuł: Pedagogika innowacyjnościPodtytuł: między teorią a praktyką
Autor: Przyborowska Beata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323130376
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 304
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Solo, ale w ostrogach Poradnik dla samotnych rodziców
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Fenomen czasu wolnego
Harmonia
Krótka historia młodzieżowej subkulturowości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ciemno, prawie noc
W.A.B.
Chmurdalia
W.A.B.