Pasjonująca gra planszowa dla ciekawskich. Graj, wspinaj się po wiedzę i zdobądź Wielką Górę Mądrości. Śmiałkowie, aby dotrzeć na sam szczyt, muszą wykazać się wiedzą z 4 dziedzin i zdobywać pieniądze, ukryte w Światowym Banku Mądrości. Ten, kto jako pierwszy ukończy wyścig na szczyt ? zostanie zwycięzcą.
Czy wiesz, jakie jest najmniejsze zwierzę na świecie? Ile czasu może spędzić jeżyk w powietrzu bez lądowania? Czy niedźwiedzia spotkasz w Afryce? Odpowiadaj na pytania i wygrywaj!
Gracze zmierzą się z 440 pytaniami z 4 dziedzin: Rośliny, Ptaki, Ssaki i Zwierzęta morskie. To doskonała okazja do wzbogacenia wiedzy przyrodniczej, a dwustronna plansza i kolorowe banknoty urozmaicą tę pasjonującą wędrówkę po zwycięstwo.
Superplansza!
Dwustronna plansza z piękną grafiką, wykonana z wytrzymałego płótnowanego papieru, pokrytego ekologicznymi farbami zadowoli nawet najbardziej wytrawnych graczy.
Zawartość pudełka
Dwustronna plansza do gry
110 kart z pytaniami w czterech kategoriach
24 znaczniki A B C D
120 banknotów wygranej (1, 2 i 5 tysięcy)
6 kolorowych pionków
Instrukcja
Wiek graczy: 5+
Liczba graczy: 2-6
Czas rozgrywki: 35-45 min.
Szczegóły
Tytuł: Wielka Góra Mądrości (00636)Podtytuł: Gra edukacyjna
Producent: Trefl
Kod paskowy: 5900511006360
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 33.0x23.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.74 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Groszka Piesek który chciał mieć dziewczynkę (audiobook)
Biblioteka Akustyczna
Plastusiowy pamiętnik (audiobook)
Biblioteka Akustyczna
Dzieci z Bullerbyn
(Audiobook)
Jung-off-ska
Kalambury Mini (0599)
Wiek: 7+
Wiek: 7+
Alexander
Kotobirynt
Wiek: 6+
Wiek: 6+
Rebel
Zniszcz ten dziennik: Nowy
K.E. Liber
Zaopiekuj się mną Najpiękniejsze opowieści o kotkach
Zielona Sowa
Puzzle 40: CzuCzu: Puzzle obserwacyjne. Las (336962)
Wiek: 3+
Wiek: 3+
Bright Junior Media
Seria mazurska. Tom 1. Gwiazdka z nieba
Znak JednymSłowem