W książce opisano i zestawiono:
szczegółowe dane techniczne i regulacyjne,
momenty dokręcania ważniejszych połączeń,
prace obsługowo-naprawcze,
wyposażenie niezbędne do obsługi i naprawy,
materiały eksploatacyjne i częstość ich wymiany,
schematy instalacji elektrycznej.
szczegółowe dane techniczne i regulacyjne,
momenty dokręcania ważniejszych połączeń,
prace obsługowo-naprawcze,
wyposażenie niezbędne do obsługi i naprawy,
materiały eksploatacyjne i częstość ich wymiany,
schematy instalacji elektrycznej.
Szczegóły
Tytuł: Volkswagen PassatWydawnictwo: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Kod paskowy: 9788320612899
ISBN: 8320612896
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 276
Format: 20.0x29.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.69 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Cukiernia Pod Amorem 3 Hryciowie
Nasza Księgarnia
Leki z Bożej apteki. Powrót do zaniechanych praktyk
Nowe Spojrzenia
Wylecz się sam. Megadawki witamin
Oficyna Wydawnicza ABA
Bez szans
Otwarte
MAPA POLSKI-VEMAG
Vemag