Mniej znaczy więcej
Nowa koncepcja bogactwa

Onepress

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.0x20.6
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
28,53 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Zaktualizowana droga do bogactwa Droga do bogactwa wiedzie przez oszczędność i przedsiębiorczość, zwykł mawiać Benjamin Franklin. Dziś, po ostatnich skandalach biznesowych i przekrętach finansowych wielu wpływowych ludzi i mnóstwo potężnych organizacji (od rządów do międzynarodowych korporacji) zadaje sobie pytanie o to, jak osiągnąć więcej za mniej. Szukają nowych wartości i powrotu do równowagi. Niestety, wiele z tego, czego nauczyliśmy się w biznesie o logice rozwoju rynków, w chwili obecnej jest po prostu przestarzałe. Poszukujemy więc nowych dróg, jednocześnie wracając do korzeni. Ta książka jest zarówno niezwykłą lekcją historii, jak i futurystycznym manifestem. Porusza niewygodne tematy, które większość z nas wolałaby zamieść pod dywan. Jest intelektualnym wyzwaniem i pełną humoru przygodą. Przypatruje się bogactwu złożonych powiązań, łączących oszczędność i konkurencyjność oraz innowacyjność i dyplomację z bogactwem. W czasie tej podróży zobaczysz i zrozumiesz, jak można lepiej wykorzystywać osobiste i korporacyjne zasoby, by Twoja przyszłość na powrót stała się świetlista. Oto książka, która w sposób inteligentny i rzeczowy wnosi wkład w literaturę na temat globalizacji, rozwoju produktu, zarządzania zmianą i ogólnego zarządzania, jak również dzieli się oryginalnymi przemyśleniami na temat rosnącej roli, jaką zagadnienia zrównoważonego rozwoju i energii odgrywają w konkurencyjności. Autor dzieli się z nami swoimi genialnymi w swojej prostocie pomysłami dotyczącymi sposobów zrównoważenia znaczenia pieniędzy, ludzi i zasad, a jego uwagi można zastosować zarówno na poziomie globalnym, jak i jednostkowym. Spójrz na zasady konkurencyjnej oszczędności poprzez pryzmat: dynamiki społeczeństwa i biznesu w najbliższej przyszłości, osobistej zapobiegliwości, autentyzmu kierownictwa, trwałości (a nie jednorazowości) produktu, stabilności rynku w czasach globalizacji, czynników sprzyjających bezpieczeństwu kulturowemu, ciągłości biznesowej, reguł powstawania bogactwa.

Szczegóły

Tytuł: Mniej znaczy więcej
Podtytuł: Nowa koncepcja bogactwa
Autor: Bruce Piasecki
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324651825
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kwiecień-Maniewska Olga, Rojek Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 200
Format: 14.0x20.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg

Recenzje