Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, telekomunikacyjnych i pocztowych, a także na rynku usług handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
Książka jest przeznaczona dla konsumentów, którym wiedza w niej zawarta może pomóc wzmacniać swoją pozycję na rynku usług, instytucji kształtujących politykę konsumencką, organizacji zajmujących się prawami konsumentów, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: pwe@pwe.com.pl
Szczegóły
Tytuł: Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usługWydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820904
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 206
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Redakcja: Dąbrowska Anna