Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne

C. H. Beck

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
48,14 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP. Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości, charakterystykę przedsiębiorcy jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia), specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych, tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora. Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych; przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni; przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.

Szczegóły

Tytuł: Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne
Autor: Teresa Piecuch
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325552916
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 272
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg

Recenzje