Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.7x24.4
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
3,45 PLN



W gospodarce opartej na wiedzy szczególną rolę pełni rynek nowych technologii. Chociaż procesy komercjalizacji technologii są zjawiskiem powszechnym w dynamicznym świecie cywilizacji informacyjnej, to zarządzanie tymi procesami jest skomplikowane, trudne i nierzadko oparte na intuicji. Książka Edyty Gwardy-Gruszczyńskiej jest istotnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tych procesów, co jest warunkiem sprawnego zarządzania nimi, a co za tym idzie - rozwoju gospodarczego.

Szczegóły

Tytuł: Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
Podtytuł: Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia
Autor: Gwarda-Gruszczyńska Edyta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258752
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 371
Format: 16.7x24.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg

Recenzje