Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach
Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
W gospodarce opartej na wiedzy szczególną rolę pełni rynek nowych technologii. Chociaż procesy komercjalizacji technologii są zjawiskiem powszechnym w dynamicznym świecie cywilizacji informacyjnej, to zarządzanie tymi procesami jest skomplikowane, trudne i nierzadko oparte na intuicji. Książka Edyty Gwardy-Gruszczyńskiej jest istotnym krokiem w kierunku lepszego zrozumienia tych procesów, co jest warunkiem sprawnego zarządzania nimi, a co za tym idzie - rozwoju gospodarczego.
Szczegóły
Tytuł: Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwachPodtytuł: Uwarunkowania wyboru ? kluczowe zagadnienia
Autor: Gwarda-Gruszczyńska Edyta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258752
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 371
Format: 16.7x24.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Choroby układu pokarmowego
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Liberalizacja przepływów kapitałowych w gospodarce światowej. Przypadek Polski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Uwarunkowania partnerstwa publiczno-prywatnego w finansowaniu inwestycji jednostek samorządu terytorialnego
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wpływ opodatkowania przedsiębiorstw na lokalizację bezpośrednich inwestycji zagranicznych w krajach Unii Europejskiej
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Pacynki Animatorzy
Bigjigs Toys
Sporty Kolorowanka
Fenix