Marketing w turystyce

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2004
  • Format: 14x
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
26,10 PLN
Nasza cena
22,50 PLN



Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.

Szczegóły

Tytuł: Marketing w turystyce
Autor: Jerzy Altkorn
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830111295001
ISBN: 8301112956
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 203
Format: 14x
Oprawa: Miękka
Waga: 0.257 kg

Recenzje