Głównym celem pracy jest pokazanie zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym. Umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Szczegóły
Tytuł: Marketing w turystyceAutor: Jerzy Altkorn
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830111295001
ISBN: 8301112956
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 203
Format: 14x
Oprawa: Miękka
Waga: 0.257 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Internet a dzieci Uzależnienia i inne niebezpieczeństwa
Prószyński i S-ka
Słownik prezydentów amerykańskich
Poznańskie