Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu
Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.5x21.0
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
41,00 PLN
Nasza cena
28,25 PLN



Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników. Sanders zachęca do tego, aby: traktować klientów jak partnerów, tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach, skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach, powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy, zmniejszać rotację pracowników, budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne, dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.

Szczegóły

Tytuł: Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu
Podtytuł: Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników
Autor: Sanders Dan J.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444937
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 212
Format: 14.5x21.0
Oprawa: Twarda
Waga: 0.33 kg

Recenzje