Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu
Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników
Wolters Kluwer

Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.
Sanders zachęca do tego, aby:
traktować klientów jak partnerów,
tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
zmniejszać rotację pracowników,
budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.
Szczegóły
Tytuł: Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniuPodtytuł: Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników
Autor: Sanders Dan J.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444937
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 212
Format: 14.5x21.0
Oprawa: Twarda
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wesele
(Audiobook)
Biblios
Tajemniczy ogród Lektura z opracowaniem + audiobook
Zielona Sowa
Dżuma
(Audiobook)
Aleksandria
Tydzień po tygodniu do matury Chemia
Zielona Sowa
Tydzień po tygodniu do matury Biologia
Zielona Sowa