Mass media

Astrum

  • Rok wydania: 2001
  • Format: 14x20cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,00 PLN
Nasza cena
23,26 PLN



W niniejszej książce autor analizuje cały "system" informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijaja się imperia mediów.

Szczegóły

Tytuł: Mass media
Autor: Sorlin Pierre
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Kod paskowy: 9788372490780
ISBN: 8372490783
Tytuł oryginału: Mass Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Karolina Ciekot - Roczon
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 247
Format: 14x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg

Recenzje