W niniejszej książce autor analizuje cały "system" informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijaja się imperia mediów.
Szczegóły
Tytuł: Mass mediaAutor: Sorlin Pierre
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Kod paskowy: 9788372490780
ISBN: 8372490783
Tytuł oryginału: Mass Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Karolina Ciekot - Roczon
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 247
Format: 14x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Polski folklor żywy wersja polska
Parma Press
Technika
Carta Blanca
Mieszkać piękniej
Buffi
U2 o U2 Album
In Rock
Sztuka świata
Najwybitniejsze dzieła malarstwa
Najwybitniejsze dzieła malarstwa
Carta Blanca