Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki. Czytelnik znajdzie w tej książce rozważania dotyczące najważniejszych kwestii świata biznesu, takich jak:
wzajemne oddziaływanie wartości i władzy w firmach,
rynek pracy w gospodarce opartej na wiedzy,
konieczność wprowadzania innowacji w firmie wobec zmian globalnych,
klient w centrum zainteresowania marketingu.
Książka stanowi fachową pomoc w interpretowaniu i stosowaniu ponadczasowych idei Druckera.
Szczegóły
Tytuł: Dziedzictwo DruckeraAutor: Craig L. Pearce, Joseph A. Maciariello, Hideki Yamawaki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444968
Tytuł oryginału: The Drucker Difference
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Jabłoński Maciej
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 220
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg