Publikacja polecana w programie pomocy psychologiczno-pedagogicznej WSiP
na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.
Najważniejsze zalety zeszytu:
- indywidualny dobór ćwiczeń dla każdego ucznia - w zależności od jego możliwości, potrzeb i tempa pracy (zeszyt w trzech częściach bez podziału na klasy);
- systematyczna i wygodna praca z dzieckiem - 30 wyrywanych kart pracy na cały rok szkolny (1 karta tygodniowo), możliwa praca na zajęciach z pojedynczą kartą;
- kompleksowa obserwacja postepów ucznia - na odwrocie każdej karty wskazówki do pracy z dzieckiem: informacje o zakresie sprawdzanych umiejetności, uwagi dotyczące możliwych przyczyn trudnosci ucznia, propozycje dodatkowych zadań oraz miejsce na komentarz nauczyciela;
- dodatkowe ćwiczenia do wykonania w domu - na odcinanych kartach wraz ze wskazówkami dla rodziców;
- rzeczowa komunikacja między nauczycielem a rodzicami/opiekunami - materiał ćwiczeniowy to jednocześnie dokumentacja pracy i postępów każdego ucznia (karty gromadzone przez nauczyciela) ułatwiająca rozmowę z rodzicami/opiekunami o wynikach pracy dziecka.
Dodatkowo na końcu zeszytu do wycięcia motywki za dobrą pracę.
Szczegóły
Tytuł: Mój zeszyt. Czytanie i pisanie. Część 2. Galeria możliwości (2013)Autor: 155542, Katarzyna Harmak, Dorota Rączyńska, Kamila Izbińska
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302133367
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 94
Format: 21,0x29,7
Oprawa: miękka