Pięć najważniejszych pytań

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 20.1x14.2
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
41,74 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić. W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy Kim są nasi klienci Co cenią nasi klienci Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań

Szczegóły

Tytuł: Pięć najważniejszych pytań
Autor: Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326445262
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 116
Format: 20.1x14.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.15 kg

Recenzje