Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.
W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy Kim są nasi klienci Co cenią nasi klienci Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań
Szczegóły
Tytuł: Pięć najważniejszych pytańAutor: Jim Collins, Peter F. Drucker, Frances Hesselbein
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326445262
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 116
Format: 20.1x14.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.15 kg