Proaktywny telemarketing

Onepress

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 20.7x13.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
14,29 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie. Słowo proaktywność w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem przedsiębiorczość. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze. Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.

Szczegóły

Tytuł: Proaktywny telemarketing
Autor: Paweł Walczak
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324675067
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 168
Format: 20.7x13.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.21 kg

Recenzje