Pracownik call center

Ekonomik

  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
23,00 PLN
Nasza cena
20,91 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,65 zł



Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.

Szczegóły

Tytuł: Pracownik call center
Autor: Amelia Marczyńska
Wydawnictwo: Ekonomik
Seria: Zawodowcy
ISBN: 9788377350065
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: