We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące kreatywność, metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań, system zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie innowacjamiAutor: Ryszard Knosala, Anna Boratyńska-Sala, Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Aleksander Moczała
Wydawnictwo: PWE
Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
ISBN: 9788320820874
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 376
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Analiza danych w naukach ścisłych i technice
Wydawnictwo Naukowe PWN
Samobójstwa Dlaczego teraz?
Wydawnictwo Naukowe PWN
Biochemia Krótki kurs
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sieci oburzenia i nadziei
Ruchy społeczne w erze internetu
Ruchy społeczne w erze internetu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mikrobiologia w kosmetologii
PZWL Wydawnictwo Lekarskie