Pomiar uniwersalny
Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

MT Biznes

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 15.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
32,92 PLN



Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd. Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za ?niewymierne?, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka. Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj: ? Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są ? Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami ? Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy Dowiedz się: ? Jak nie mierzyć ryzyka ? Jak dokonać pomiaru ?miękkich? kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych ? Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru ? Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Szczegóły

Tytuł: Pomiar uniwersalny
Podtytuł: Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Hubbard Douglas W.
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464670
Tytuł oryginału: How to Measure Anything: Finding the Value of "Intangibles" in Business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zinserling Urszula
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 400
Format: 15.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg

Recenzje