Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.
Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za ?niewymierne?, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.
Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
? Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
? Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
? Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy
Dowiedz się:
? Jak nie mierzyć ryzyka
? Jak dokonać pomiaru ?miękkich? kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
? Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
? Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru
Szczegóły
Tytuł: Pomiar uniwersalnyPodtytuł: Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Autor: Hubbard Douglas W.
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464670
Tytuł oryginału: How to Measure Anything: Finding the Value of "Intangibles" in Business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zinserling Urszula
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 400
Format: 15.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia tłumu
Antyk Marek Derewiecki
Czytaj dwa razy szybciej
Helion
Ja-Ty-My
Instytut Psychologii Zdrowia PTP
Wstyd
Impuls
Ewangelia 2014. Droga, Prawda i Życie (OM)
Edycja Świętego Pawła
Uzależnienia
Przyczyny i terapia
Przyczyny i terapia
W drodze