We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces w nowym, usieciowionym świecie. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować.
Jak dokładnie przebiega ten proces
Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes
Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu
Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane z zarządzaniem w czasach produkcji partnerskiej i mediów społecznościowych.
Szczegóły
Tytuł: Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowejAutor: Szumniak-Samolej Justyna
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375613605
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bajki po polsku i po angielsku
Global Metro