Książka obejmuje w części teoretycznej zagadnienia edukacji, wyobraźni, twórczości, ekspresji i metafory, natomiast w części badawczej interpretację wybranych prac zaliczeniowych
i egzaminacyjnych studentów. Prace te dotyczą wykorzystania języka metafory w rozważaniach edukacyjnych.
Całość opiera się na analizach programu edukacyjnego w ramach przedmiotu pedagogika ogólna oraz współczesne kierunki w pedagogice. Książka może stanowić przewodnik do nauki tych przedmiotów w taki sposób, w jaki dopuszcza nowe myślenie o wielkości języków w pedagogice. Książka może stanowić przewodnik do nauki tych przedmiotów w taki sposób, w jaki dopuszcza nowe myślenie o wielkości języków w pedagogice. W książce umieszczono wywiady z Tomaszem Sętowskim, Jerzym Stuhrem, Zygmuntem Staszczykiem, Kazimierzem Madejem, na temat: Wyobraźnia ekspresja twórczość metafora w pedagogice jako empiryczne dopełnienie metaforycznego widzenia świata kultury.
Do książki dołączona jest płyta CD zawierająca przykładowe realizacje studentów. Są to materiały w formie prezentacji multimedialnych, plików wideo, muzycznych oraz prac plastycznych.
Szczegóły
Tytuł: Inny sposób myślenia o edukacji z płytą CDPodtytuł: Metaforyczne narracje
Autor: Adamska-Staroń Monika, Piasecka Małgorzata, Łukasik Beata
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373088047
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 270
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mowa ciała
Agent FBI zdradza, jak szybko rozszyfrować ludzi
Agent FBI zdradza, jak szybko rozszyfrować ludzi
G+J Gruner+Jahr Polska
Słownik przysłów Przysłownik
Publicat
Humanizm dialog tożsamość
Edukacja europejska na tle wyzwań globalnych
Edukacja europejska na tle wyzwań globalnych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Co w mowie piszczy?
Publicat
Piszemy poprawnie. Poradnik językowy PWN (OT)
Pwn Naukowy