Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja marketingowaAutor: Jan W. Wiktor
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301173906
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 376
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Czym jest marketing
Rebis
First Steps in Marketing Language
Słownictwo i praktyczne wskazówki
Słownictwo i praktyczne wskazówki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wolters Kluwer
Oślepiona
Amber
Mistrzyni gry
Amber
Ewangelia krwi
Albatros
Płacz niemymi łzami
Amber
Upadek gigantów
Albatros
Zima świata
Albatros