Przywództwo plemienne
Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
59,51 PLN



Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedynie jako część zintegrowanej grupy. Przywództwo plemienne omawia zatem najbardziej twórcze interakcje międzyludzkie i rolę przywódców w budowaniu relacji społecznych. W książce można znaleźć wiele intrygujących spostrzeżeń, dotyczących m.in.: funkcjonowania organizacji, w których nie ma ducha plemiennego, stopniowego przechodzenia od perspektywy "ja" do perspektywy "my", efektywności relacji "w trójkach" w porównaniu z kontaktami dwojga ludzi, nieograniczonych możliwości prawdziwych plemion. Książka jest wynikiem 10 lat badań prowadzonych z udziałem 24 tysięcy osób w 24 organizacjach. Autorzy zamiast tabel i liczb przedstawiają konkretne osoby, których sylwetki i losy ilustrują ich wnioski. Ich zdaniem przywódcy dobrze prosperujących organizacji dbają o wzmacnianie związków "plemiennych", nie zaś samodzielnego działania. Ich spostrzeżenia dotyczące grup można odnieść nie tylko do środowiska firm, ale też do całego życia społecznego.

Szczegóły

Tytuł: Przywództwo plemienne
Podtytuł: Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych
Autor: Logan Dave, King John, Fischer-Wright Halee
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326445880
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg

Recenzje