Google Analytics dla marketingowców

Helion

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
27,03 PLN
Oszczędzasz 33%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy W świecie tradycyjnego, offlineowego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców. Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!

Szczegóły

Tytuł: Google Analytics dla marketingowców
Autor: Zastrożna Martyna
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324681006
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 176
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: