Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy
W świecie tradycyjnego, offlineowego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
Szczegóły
Tytuł: Google Analytics dla marketingowcówAutor: Zastrożna Martyna
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324681006
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 176
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kalendarz 2015 Konie
FORMAT Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Eksport-Import
Zysk nie jest ważny jest najważniejszy
Explanator
Zarządzanie projektami
Ludzie - procedury - wyniki
Ludzie - procedury - wyniki
Nieoczywiste
Miniaturzystka
Literackie
Reklama Google AdWords w praktyce
Samo Sedno
Uwikłanie
W.A.B.
Noc Generała
Fundacja Instytutu Reportażu