Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!
Przekonaj się:
jak wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowych
jak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzeb
jaki potencjał kryje m-handel
że wystarczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientów
Zdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!
Szczegóły
Tytuł: Godzina dziennie z mobile marketingiemAutor: Rachel Pasqua, Noah Elkin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324676996
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Marta Najman
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 480
Format: 23.0x16.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nadchodzą święta
Book House
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
Visual Storytelling
Jak opowiadać językiem video
Jak opowiadać językiem video
Wydawnictwo Naukowe PWN
Gdzie jest Mikołaj?
Tekturka