Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik obsługi turystycznej. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży imprez i usług turystycznych).
Książka pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.
Książka pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.
Szczegóły
Tytuł: Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalneAutor: Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302135422
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 233
Format: 16.5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.35 kg