Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne

WSiP

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
65,80 PLN
Nasza cena
59,81 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 56,79 zł



Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik obsługi turystycznej. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży imprez i usług turystycznych).

Książka pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.




Szczegóły

Tytuł: Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302135422
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 233
Format: 16.5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.35 kg

Recenzje