Jak połączyć historię i działania w celu przekształcenia swojej firmy? Autor przedstawia pogłębioną wersję marketingu narracyjnego. Przekonuje, że w dzisiejszym świecie do przyciągnięcia uwagi klientów nie wystarcza już opowiadanie historii. Teraz trzeba pokazać, że firma tworzy opowieść i żyje tą opowieścią razem z klientami. Wartki, usystematyzowany wykład i praktyczne przykłady sprawiają, że książka jest dobrym poradnikiem biznesowym.
Szczegóły
Tytuł: Strategia sukcesuAutor: Montague Ty
Wydawnictwo: Buchmann
Kod paskowy: 9788328003521
ISBN: 978-83-280-0352-1
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 240
Format: 155 x 234 mm
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jak przestać się martwić i zacząć żyć
Studio Emka
Legendarne przeboje rocka
G+J Gruner+Jahr Polska
Kocia magia
Słowne (dawniej Burda Książki)
Bajki rozebrane
W.A.B.
Liczbowe obrazki Dora poznaje świat
Alexander