Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Helion

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 14.0x20.8
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
27,53 PLN



Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta. Wywołaj go! Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu! A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej! Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Szczegóły

Tytuł: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Podtytuł: Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor: Joe Vitale
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324691074
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sugiero Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 272
Format: 14.0x20.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg

Recenzje