Autorka na podstawie wieloletniego doświadczenia pedagogicznego (nauczycielka - doradca metodyczny - wykładowca uniwersytecki) pokazuje, na czym polega praca w "laboratorium relacji międzyludzkich", jak nazywa edukację małych dzieci. Umiejętność nawiązania kontaktu z dzieckiem, z jego rodzicami, z nauczycielami uważa za tak ważną, jak umiejętność organizacji i prezentacji treści nauczania.rozdziały są poświęcone następującym aspektom działania nauczyciela-wychowawcy: jak rozumieć dziecko, czym jest i od czego zależy program dydaktyczno-wychowawczy, jak kształtować środowisko wychowawcze, jak tworzyć i rozwijać własny program pedagogiczny. Wiele tu odniesień do praktyki - opisów sytuacji, zadań do samodzielnego wykonania przez czytelnika. ję tę polecamy studentom pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Szczegóły
Tytuł: Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielemAutor: Rosemary Perry
Wydawnictwo: WSiP
Seria: LITERATURA PEDAGOGICZNA
Kod paskowy: 978830207780701
ISBN: 8302077801
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 204
Waga: 0.295 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Leichete Lekt Die doppelte Paula mit CD
Langenscheidt
Black Minutes
Black Cat