Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku umiędzynarodowieniem działalności.
W książce przedstawiono:
istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,
formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,
motywy umiędzynarodowienia działalności firm,
teorie firmy międzynarodowej,
strategie i struktury firm międzynarodowych,
zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)
zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie międzynarodowePodtytuł: Teoria i praktyka
Autor: Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821031
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 260
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mikrobiologia
Urban & Partner
Stres w organizacji
Harmonia
Prawo spółek
C. H. Beck
Prawo finansów publicznych
C. H. Beck
Prawo międzynarodowe publiczne
C. H. Beck
Encyklopedia gender
Czarna Owca
Psychiatria na obcasach
Medical Education