Metoda Lean Analytics
Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Helion

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 15.7x23.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
34,61 PLN
Oszczędzasz 42%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Okiełznane dane Jesteś przedsiębiorcą Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje! W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.

Szczegóły

Tytuł: Metoda Lean Analytics
Podtytuł: Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
Autor: Croll Alistair, Yoskovitz Benjamin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324678594
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 400
Format: 15.7x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg

Recenzje