Psychologia konsumenta

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.8x23.8cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
74,00 PLN
Nasza cena
55,29 PLN



Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Szczegóły

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301175399
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 460
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Twarda

Recenzje