Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Szczegóły
Tytuł: Psychologia konsumentaAutor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301175399
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 460
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Historia ciała Tom 1
Od renesansu do oświecenia
Od renesansu do oświecenia
słowo/obraz terytoria
Pokolenie Ikea
Novae Res
Postfutbol.
Antropologia piłki nożnej
Antropologia piłki nożnej
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Time Riders Tom 1 Jeźdźcy w czasie
Zielona Sowa
Dochodzenie
Marginesy
Wody wielkie
Czarna Owca
Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010
AGENCJA WASILEWSKI
Pupilla
słowo/obraz terytoria
Silver Powrót na Wyspę Skarbów
SQN - Sine Qua Non