Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.
Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
Szczegóły
Tytuł: Social media to ściemaAutor: B.J. Mendelson
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324675005
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Machnik Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 240
Format: 14.0x20.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zrozumieć zagładę
Społeczna psychologia Holokaustu
Społeczna psychologia Holokaustu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Grunwald 1410 etui
Elset
Cywilizacja
Literackie
On wrócił
W.A.B.
Wiedeń 1683
Bellona
Dziewczyna z Kamienia
Agora
Wielki szort
Mechanizm maszyny zagłady
Mechanizm maszyny zagłady
Sonia Draga