Jak stworzyć mądrą firmę!
W dzisiejszych czasach przetrwają najmądrzejsi. Świat biznesu usiany jest grobami znanych firm, które odnosząc sukcesy i wypracowując wielkie zyski, nie dostrzegły w porę konieczności zmiany.
Umiejętność dostosowywania się do zmian jest miarą inteligencji, dlaczego więc przedsiębiorstwa wykazują się tak niską inteligencją strategiczną? Co jest przyczyną tego zabójczego bezwładu?
Inercja to niebezpieczna choroba, autor bada jej źródła i pokazuje, w jaki sposób diagnozować ją i leczyć, a przede wszystkim jak się zabezpieczyć przed zachorowaniem. Wskazuje i wyczerpująco omawia trzy komponenty biznesowego sukcesu: mądrą strategię, elastyczną strukturę i wartościowych pracowników, twórczych i zdolnych sprawnie adaptować się do zmian. Radzi, jak stać się cenionym pracodawcą, który przyciąga najlepszych ludzi, i organizacją kształtującą otoczenie konkurencyjne na swoją korzyść.
John Wells uczy firmy sprytu i osiągania trwałych ponadprzeciętnych wyników. Jego książka jest niczym zbawienny sygnał alarmowy dla przedsiębiorstw świetnie prosperujących i lina ratunkowa dla tych walczących o przetrwanie.
?Nie lada osiągnięcie! Książka omawia wszystkie kluczowe kwestie, zawiera wspaniałe przykłady i świetnie się ją czyta. Lektura obowiązkowa dla wszystkich przywódców. Wells daje nam do ręki najprostszy, najbardziej praktyczny i wyczerpujący podręcznik tworzenia i wdrażania strategii!? ? Bruce Harreld, wykładowca w Harvard Business School, były szef działu strategicznego IBM
?John Wells w swojej książce połączył wiedzę na temat strategii biznesowej, kapitału ludzkiego i procesu zmiany oraz adaptacji wewnątrz wielkich organizacji? - Daniel Vasella, prezes Novartis
John R. Wells wykłada praktykę zarządzania w Harvard Business School i prowadzi zajęcia poświęcone strategii w ramach kursów MBA, jak również własne kursy na temat inteligencji strategicznej. W swojej karierze był już naukowcem, konsultantem, przedsiębiorcą, członkiem zarządu, dyrektorem generalnym i dyrektorem szkoły biznesu. Napisał ponad 50 studiów przypadków z dziedziny strategii i prowadzi wykłady na całym świecie.
Szczegóły
Tytuł: Inteligencja strategicznaPodtytuł: Jak stworzyć mądrą firmę
Autor: John R. Wells
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788378185123
Tytuł oryginału: Strategic IQ ? Creating Smarter Corporations
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Środa Jacek, Bukowski Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 360
Format: 15.0x23.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.67 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Niebieski diament
Harlequin
Podróżniczka
Świat Książki
Country
Między Słowami
I odpuść nam nasze...
Od deski do deski
Drugie Życie
Monika Kuszyńska
Monika Kuszyńska
Edipresse Polska