Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle Były lepsze od innych Bardziej innowacyjne W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób Innymi słowy ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną
Szczegóły
Tytuł: Cząstki przyciąganiaPodtytuł: Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Autor: Hatalska Natalia
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324662487
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 200
Format: 26.2x29.5
Oprawa: Miękka
Waga: 1.21 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tajemnica biblioteki
Zakamarki
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Nieoczywiste
Tajemnica pożarów
Zakamarki
Memy i graffy
Dżender, kasa i seks
Dżender, kasa i seks
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Poradnik prawny dla e-biznesu
Wolters Kluwer