Wojna, obraz, propaganda
Socjologiczna analiza plakatów wojennych

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
67,20 PLN
Nasza cena
25,54 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Po książkę warto sięgnąć przynajmniej z trzech powodów. Po pierwsze dlatego, że pokazuje ona efektywność i przydatność analiz wizualnych w rozumieniu życia społecznego, ich użyteczność w uprawianiu, zwłaszcza współczesnej, socjologii. Po drugie dlatego, że jest ona doskonałym kompendium wiedzy na temat propagandy wizualnej, pokazuje jej historyczne przykłady i współczesne rozwinięcia, a także to, jak bardzo ten rodzaj komunikatów przenika codzienność, jak jest on wszechobecny i to w każdym z możliwych do pomyślenia aspektów życia społecznego. Po trzecie dlatego, że czytelnik znajdzie w książce wiele trudnych do pozyskania informacji na temat ikonicznych przedstawień wojny obecnych w zachodniej kulturze wizualnej, słabo dotąd rozpoznane przykłady kampanii propagandowych z przeszłości, a także wiele niezwykle trafnych interpretacji współczesnych przekazów o charakterze perswazyjnym.

Szczegóły

Tytuł: Wojna, obraz, propaganda
Podtytuł: Socjologiczna analiza plakatów wojennych
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379690671
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 232
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.64 kg
Redakcja: Ferenc Tomasz, Dymarczyk Waldemar, Chomczyński Piotr

Recenzje