Od świadomości nauczyciela do konstrukcji świata społecznego
Nauczycielskie koncepcje wymagań dydaktycznych a problem rekonstrukcyjnej kompetencji ucznia

Impuls

  • Rok wydania: 2002
  • Format: 16x24cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
16,00 PLN



Poszukiwania badawcze Autorki skupiły się wokół relacji pomiędzy zjawiskiem nauczycielskich wymagań dydaktycznych a kreowaniem rekonstrukcyjnej kompetencji ucznia w procesie kształcenia. Analiza zjawiska wymagań dydaktycznych nauczycieli przyjęła charakter studium empirycznego. Interpretacja materiału empirycznego, prowadzona w obszarze problematyki społeczno-kulturowej i psychologicznej, pozwoliła na dostrzeżenie znaczenia wymagań dydaktycznych nauczycieli dla budowania potencjału ucznia. Książka może być adresowana do instytucji kształcenia nauczycieli, do nauczycieli akademickich, studentów kierunków nauczycielskich, ale przede wszystkim do nauczycieli-praktyków różnych specjalizacji.

Szczegóły

Tytuł: Od świadomości nauczyciela do konstrukcji świata społecznego
Podtytuł: Nauczycielskie koncepcje wymagań dydaktycznych a problem rekonstrukcyjnej kompetencji ucznia
Autor: Męczkowska Astrid
Wydawnictwo: Impuls
Kod paskowy: 9788373081833
ISBN: 8373081836
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 198
Format: 16x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg

Recenzje