Od świadomości nauczyciela do konstrukcji świata społecznego
Nauczycielskie koncepcje wymagań dydaktycznych a problem rekonstrukcyjnej kompetencji ucznia
Impuls
Poszukiwania badawcze Autorki skupiły się wokół relacji pomiędzy zjawiskiem nauczycielskich wymagań dydaktycznych a kreowaniem rekonstrukcyjnej kompetencji ucznia w procesie kształcenia. Analiza zjawiska wymagań dydaktycznych nauczycieli przyjęła charakter studium empirycznego. Interpretacja materiału empirycznego, prowadzona w obszarze problematyki społeczno-kulturowej i psychologicznej, pozwoliła na dostrzeżenie znaczenia wymagań dydaktycznych nauczycieli dla budowania potencjału ucznia. Książka może być adresowana do instytucji kształcenia nauczycieli, do nauczycieli akademickich, studentów kierunków nauczycielskich, ale przede wszystkim do nauczycieli-praktyków różnych specjalizacji.
Szczegóły
Tytuł: Od świadomości nauczyciela do konstrukcji świata społecznegoPodtytuł: Nauczycielskie koncepcje wymagań dydaktycznych a problem rekonstrukcyjnej kompetencji ucznia
Autor: Męczkowska Astrid
Wydawnictwo: Impuls
Kod paskowy: 9788373081833
ISBN: 8373081836
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 198
Format: 16x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg