Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób.
"Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
"Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
Szczegóły
Tytuł: Badania marketingowePodtytuł: Podstawy metodologiczne
Autor: Gilbert A. Churchill
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 9788301138202
ISBN: 8301138203
Tytuł oryginału: MARKETING RESEARCH. METHODOLOGICAL FOUNDATIONS
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 898
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.304 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O szczęściu czy dzielności Aleksandra
Inwestycje
W dwusetną rocznicę urodzin Adama Mickiewicz
Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk Redakcja Wydawnictw
Magazyn pielęgniarek i położnych 2001/2002
Inwestycje
Życie codzienne w Pekinie
Inwestycje
Martynka i wielkie sprzątnie
Podsiedlik-Raniowski
Ostatnie historie
Literackie
Fremdsprachen-Lehren in der Primarstufe DVD
Langenscheidt
Inteligencja ciała
Jak zachować młodość?
Jak zachować młodość?
Prószyński i S-ka
Hot sex w pigułce
WIEDZA I ŻYCIE HACHETTE LIVRE