Badania marketingowe
Podstawy metodologiczne

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
55,80 PLN



Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób.
"Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

Szczegóły

Tytuł: Badania marketingowe
Podtytuł: Podstawy metodologiczne
Autor: Gilbert A. Churchill
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 9788301138202
ISBN: 8301138203
Tytuł oryginału: MARKETING RESEARCH. METHODOLOGICAL FOUNDATIONS
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 898
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.304 kg

Recenzje