Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób przedstawia instrumenty komunikacji, wybór mediów reklamy, działania public relations, rolę marki, opakowania i merchandisingu w promocji i rozwoju produktów, przydatności wystaw i targów do realizacji celów promocyjnych oraz możliwości stworzone przez nowe media w komunikacji marketingowej.
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja marketingowaAutor: Blythe Jim
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320814095
ISBN: 832081409x
Tytuł oryginału: MARKETING COMMUNICATIONS
Język oryginału: angielski
Tłumacz: G
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 312
Format: 14x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Cezanne. Życie i twórczość
Arkady
Słownik szkolny historia Polski
Zielona Sowa
Duch Rembrandta
RZECZPOSPOLITA
Kielonek
Karakter
Mieć piękny umysł
Studio Emka
Podręcznik medycyny snu
MediPage
Nadwaga
Porady lekarza rodzinnego
Porady lekarza rodzinnego
Literat