Obsługa klientów. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec/sprzedawca. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodach sprzedawca, technik handlowiec i technik księgarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji A.18. (Prowadzenie sprzedaży).
W publikacji szczegółowo omówiono metody prowadzenia sprzedaży. Duży nacisk położono na prowadzenie rozmowy sprzedażowej i cechy osobowościowe sprzedawcy. Scharakteryzowano typy klientów. Zwrócono uwagę na zasady etyki i bezpieczeństwa pracy związanej ze sprzedażą. Wprowadzono najważniejsze zagadnienia prawne związane z działalnością handlową. Szata graficzna umożliwia uczniowi zwizualizowanie wyposażenia sklepu, a charakterystyka pracy sprzedawcy – zorientowanie się, czy kandydat na to stanowisko wybrał właściwą drogę zawodową. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom wiedzy.
W publikacji szczegółowo omówiono metody prowadzenia sprzedaży. Duży nacisk położono na prowadzenie rozmowy sprzedażowej i cechy osobowościowe sprzedawcy. Scharakteryzowano typy klientów. Zwrócono uwagę na zasady etyki i bezpieczeństwa pracy związanej ze sprzedażą. Wprowadzono najważniejsze zagadnienia prawne związane z działalnością handlową. Szata graficzna umożliwia uczniowi zwizualizowanie wyposażenia sklepu, a charakterystyka pracy sprzedawcy – zorientowanie się, czy kandydat na to stanowisko wybrał właściwą drogę zawodową. Pytania kontrolne pomogą sprawdzić poziom wiedzy.
Szczegóły
Tytuł: Obsługa klientów. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec/sprzedawca. Szkoły ponadgimnazjalneAutor: Halina Zielińska
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302147142
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 216
Format: 16.5 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg