Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
Szczegóły
Tytuł: Promocja regionów w warunkach integracji europejskiejPodtytuł: Zarys problematyki
Autor: Kasińska-Metryka Agnieszka, Pastuszka Sławomir
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377809242
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 146
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg