Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 3

Helion

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
149,00 PLN
Nasza cena
118,26 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 118,26 zł



To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie. Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier. Książka podzielona jest na 6 części: Programowanie ogólne Matematyka Sztuczna inteligencja Grafika Sieć i gry dla wielu graczy Dźwięk Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.

Szczegóły

Tytuł: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 3
Autor: Treglia Dante
Wydawnictwo: Helion
Seria: VADEMECUM PROFESJONALISTY
ISBN: 9788373611115
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 728
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.18 kg

Recenzje