Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6

Helion

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
74,18 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych. Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia Języki skryptowe i sterowanie danymi Techniki zabezpieczania gier w wersji beta Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.

Szczegóły

Tytuł: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6
Autor: Mike Dickheiser
Wydawnictwo: Helion
Seria: VADEMECUM PROFESJONALISTY
ISBN: 9788324610877
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 736
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.2 kg

Recenzje