Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji! Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!
Szczegóły
Tytuł: Testy A/B Od kliknięcia do klientaAutor: Dan Siroker, Pete Koomen
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324688111
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gutowski Maksymilian
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zen Steve'a Jobsa
Onepress
Sophie Quire ostatnia strażniczka książek
MAC Edukacja
Taśma Tesa Eco
Faber-Castell
Historia wewnętrzna
Feeria
Efekt Lucyfera.
Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?
Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zrozumieć Bitcoina. Techniczny i ekonomiczny przewodnik po kryptowalutach
Freedom Publishing