Konkurencja na rynku stron i usług internetowych jest tak ogromna, że o sukcesie lub porażce decydują konkretne detale. Jednym z nich jest czynnik UX (od ang. User eXperience), czyli użyteczność, wrażenia użytkownika. Chodzi tu o wszystkie cechy, które sprawiają, że użytkownicy są zadowoleni z pracy z naszym produktem czy aplikacją.
Zastanawia Cię, jak badać UX Zacznij od analizy ruchu na stronach internetowych. Dostarczy Ci ona wielu istotnych informacji. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zbiera się dane oraz jak funkcjonują narzędzia do analizy procesów w sieci. Poznasz podstawowe wskaźniki i metody ich interpretacji oraz nauczysz się definiować cele pracy. Część druga książki została poświęcona badaniu użytkowników. Zobaczysz, jak analizować działania odbiorców oraz generowany przez nich ruch. W następnej kolejności zdobędziesz kluczowe informacje na temat testów A/B oraz technik kontrolowania efektów zmian na stronie. Książka ta jest skarbnicą wiedzy dla wszystkich osób odpowiedzialnych za analizę i podejmowanie decyzji o kierunku rozwoju stron WWW. Warto ją mieć!
Szczegóły
Tytuł: UX i analiza ruchu w sieciPodtytuł: Praktyczny poradnik
Autor: Beasley Michael
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324690190
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gutowski Maksymilian
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 248
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Logika odkrycia naukowego
Aletheia
Struktura rewolucji naukowych
Aletheia
Zima Muminków
Nasza Księgarnia
Zwierzęcy punkt widzenia
Inna wersja historii
Inna wersja historii
W podwórku
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Wydawnictwo Naukowe PWN
Atlantyda Kolorowanki antystresowe
Słowne (dawniej Burda Książki)
Elon Musk. Biografia twórcy PayPal, Tesla, SpaceX
Znak Horyzont
Krocząc w ciemności
Prószyński i S-ka