Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej

Bliżej Przedszkola

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 22.0x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
22,84 PLN



Dlaczego w ramach diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej trzeba fachowo prowadzić obserwację i analizować dziecięce kompetencje? A przede wszystkim, jak to robić? By odpowiedzieć na te istotne pytania, powstała książka napisana przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską i Ewę Zielińską ?Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej. Jak prowadzić obserwację dzieci, interpretować wyniki i formułować wnioski?. Z chwilą przeniesienia diagnozy gotowości dzieci do nauki szkolnej z poradni do placówek wychowania przedszkolnego, obserwacja i interpretacja dziecięcych aktywności nabrała znaczenia. Pierwszy etap tej diagnozy polega bowiem na obserwowaniu dzieci, analizowaniu oraz interpretowaniu ich zachowań w trakcie zabaw i zajęć przedszkolnych. Książka udostępnia nauczycielowi profesjonalne GOTOWE narzędzia diagnostyczne. Wyjątkowość treści prezentowanych w publikacji podkreśla fakt, że, według Autorek, nieporozumienia w zakresie stosowania metody obserwacji wynikają z niedostatków publikacji poświęconych nauczycielskiej diagnozie i braku sprawdzonych narzędzi diagnostycznych. Autorki mają nadzieję, że ich starania wprowadzenia zmian przyczynią się do takiego wychowania i edukacji dzieci, aby lepiej wiodło się im w szkole i dorosłym życiu.

Szczegóły

Tytuł: Nauczycielska diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej
Autor: Gruszczyk-Kolczyńska Edyta, Zielińska Ewa
Wydawnictwo: Bliżej Przedszkola
ISBN: 9788364631023
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 116
Format: 22.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.395 kg

Recenzje